تکرار خاطره ها

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

دیدن عکسهایت ، شنیدن صدایت ، تکرار خاطره هاست !

خاطره هایی به رنگ سبز ، به شیرینی لحظه های در کنار تو بودن !

کاش دوباره خاطره ها تکرار شوند، کاش دوباره در کنار هم بنشینم ،

دست در دستان هم بگذاریم و از قلبهایمان برای هم بگذاریم و از قلبهایمان برای هم بگوییم!

تو بگویی که دوستت دارم ، و من بگویم برایت میمیرم ،

تو بگویی که مرا تنها نگذار و من اشک میریزم !

شنیدن درد دلهایت ، راه رفتن در کنارت آرزوییست همیشگی!

گر چه دلم میخواهد همیشه در کنارم باشی اما روزگار چنین نمیخواهد و من همان چند لحظه در کنار تو

بودن نیز قانعم !

تو چه هستی و چه کردی با من که اینگونه دیوانه ی تو هستم !

هر چه هستی برای من مقدسی، هر چه از تو بگویم، باز هم باید بگویم !

بگویم که مثلتو در این دنیانیست ، عشق تو جز قلب من ، در قلب دیگری نیست !

ای خدا ، آه ای خدای من ، او را از من نگیرکه من ،بدون او میمیرم !

دیدن عکسهایت ، شنیدن صدایت ، تکرار لحظه های در کنار تو بودن است !

هنوز هم با آهنگ دلنشین عشق ، همان آهنگی که تو را آرام میکند، آرامم در حالی که عکسهایت را در دست

دارم  میگویم که دوستت دارم ای عزیزتر از جانم !




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 2 تير 1391برچسب:,سـاعت 13:49 نويسنده رها
яima